Saya dikerjakan oleh Alisha?...

Saya pernah cerita dekat u all yang alisha ni memang suka sapu losyen dekat badan saya kan.. Yela, selalu saya duk sapu dekat dia, so, dialah pulak yang sapu dekat saya kan.. hihii.. Sekarang ni bukan setakat nak sapu losyen yer.. Tapi sapu bedak pun dia buat.. sapu minyak pun dia buat.. sikat rambut pun dia buat...  adehhhh

Macam semalam, saya dah mengantuk yang amat dah, tapi si alisha ni tak mengantuk lagi.. macam biasalah, selagi dia tak tidur, selagi tu dia takkan bagi saya baring.. So, saya layanlah alisha sambil mata terpejam.. hihii... Si alisha ni pergi ambik bedak dalam beg bunjut dia tu lepas tu sapu dekat muka saya.. bukan sapu cantik2 pun u all.. sapu bertempek, putih melepak.. lepas tu dia boleh pulak cantik "Cantik...".. hahahhahha

Lepas dia dah puas tempek bedak dekat muka saya, dia ambik pulak minyak rambut dia & sikat.. lepas tu sapu minyak tu dekat rambut saya sambil sikat2 rambut saya... hihi.. Bukannya sikat bagi cantik pun u all.. tapi sikat bagi jadi rambut saya ni lagi berserabai... hahhah

Dah puas sikat rambut saya, dia sapu minyak pulak dekat belakang badan saya ni haa.. adehhh... U all bayanglah, saya ni layankan dia buat apa je dekat saya tapi sebenarnya mata saya terpejam.. hihi.. Ngantuk tau... Dah settle semua tu, Dia datang dekat saya kiss pipi saya.. Alahaiii... Sweetnya kamu ni sayang... (^_^) Actually, kami 3 beranak memang dah jadikan amalan, sebelum tidur, kiss pipi antara satu sama lain baru tidur.... (",)

Lepas dia dah kiss saya, dia baring & ambik minyak yu yi, suruh saya pulak sapu dekat dia... hahahhaha.. Ada udang di sebalik mee rupenya.. hihii.. Opsttt takdalah, sebenarnya memang setiap malam saya akan sapu minyak dekat dia pun.. tu yang dia suruh, sebab dia dah tau apa yang ibu dia akan buat sebelum dia tido.. hehehhe

P/s : Saya akan pergi Klinik Ibu & Anak, so, jejak u all saya balas lambat sikit yer.. (",)


Saya dikerjakan oleh Alisha?...

{ 47 comments.. read them below or add one }

- AZIE - - AZIE - September 25, 2012
alisha boleh jg ibu dlm pantanglah nti hehehehe
Sheila Adziz Sheila Adziz September 25, 2012
hehe... pandainyer alisha... habis ler minyak, bedak tu...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha September 25, 2012
hahaha..padan muka akak :P
Unknown Unknown September 25, 2012
hihi..mcm2 la alisha nih :)
mama aryan mama aryan September 25, 2012
bijak alisha yer..
pegi check up ye..semoga semuanya baik2 sahaja ye ina
Mrs Velentine Mrs Velentine September 25, 2012
sweetnye..sya pun biasakan kiss pipi anak2 masa nak tidur atau nak ke sekolah...cubit2 sini
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit September 25, 2012
Sedang kena ulek Alisha 'cantik-cantik' gitu tetiba ada tetamu datang bertandang.. mesti muka tengah putih melepak bayangkan hihi...
Unknown Unknown September 25, 2012
Cerdik alisha ni.. Hehe.
ayut ayut September 25, 2012
mmg btul2 dikerjakan tu kak ina...hahaha.sabar jela..alisha ni..ha..mlm ni sblm tido cabut undi plak ea..hihihi
Unknown Unknown September 25, 2012
pandai alisha..orang berbudi kita berbahasa eh..sebelum request berbudi dulu..hehehe..
Nida Mohd Nida Mohd September 25, 2012
Alisha ada bakat jadi mak andam lah..hehehe

gegirl mmg camtu kan..kalo tak bedakkan diri sendiri org len jd mangsa..cute je..
Riena Haiqal Riena Haiqal September 25, 2012
hahahaha kelakar la Alisha ni.. ada jer keja dia ye.. ibu dia layan jer sambil mata terpejam.. berserah jer hahahahaha
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com September 25, 2012
kak ita pun akan sayang kat anak-anak dulu..tak boleh lena kalu tak kiss anak-anak..
Si Matatajam Si Matatajam September 25, 2012
Pandai Alisha "manjakan"ibu dia yek! Hi hi..mesti cantik tu..
Tie HT Tie HT September 25, 2012
hehe, seronok kan ada peneman macam alisha, tk lama dia main dgn adik dia plak,,ada la kawan :)
syawalsimpsons syawalsimpsons September 25, 2012
mmg betoi2 dikerjakan tu..alahai cian ibu dier
fieda fieda September 25, 2012
alahai anak ibu...nk kasi ibu cantik2 ye..
AnonymousAnonymous September 25, 2012
alala comelnya alisha

tu ala2 main salon2 lah tu ye main sikat2 rambut tu
adyna AB adyna AB September 25, 2012
heheh nanti dia dapat adik ada le kawan :)
Qasey Honey Qasey Honey September 25, 2012
tajuk n3 yg myeramkan...hahaha...jd teruja nk tau n baca...

pasni bile dh ade adik...hbis la adik dia dikerjakan mcm2 pula...
haryati haryati September 25, 2012
macam-macam lah alisha ni...anak yati pun lbh kurang camtu gak ina... sama je...
syiela syiela September 25, 2012
heheheh bijak...bijak
Myra Jay Myra Jay September 25, 2012
Memang sweet..

Alisya belajar dari pemerhatian :)
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P September 25, 2012
mesti terkejut papa Alisha tengok mama dia dah jad macam tu..haha
Fiza Rahman Fiza Rahman September 25, 2012
Alahaiiii...sweetnya. Mesti seronok kena belai dgn anak kan ina >_<.
Unknown Unknown September 25, 2012
makin hari makin geram lak dgr cerita alisha nie =_
Umialya Umialya September 25, 2012
boleh jadi jurusolek ni
Cikrosecute Cikrosecute September 25, 2012
hihihi...sweet jer alisha..buli ibunya..
Unknown Unknown September 25, 2012
sweet sesangat sis,hee...tetiba rindu dekat anak buah,huhu...
eita eita September 25, 2012
nanti mama dalam pantang leh lah alisha take over keje mama...
hehehhe
Unknown Unknown September 25, 2012
bijaknya... nnt boleh la jaga akak dlm pantang ni...
zachflazz zachflazz September 25, 2012
cerdik dan pintar kau, Alisha..
semoga selalu pintar nanti
Masya Masya September 26, 2012
anaka² memang mudah ikut ape yg kt buat pada dia kan.. tunggulah nanti aisha dah pandai cakap.. silap² ape ina cakap diajukkan balik tau..
@LeenShamsh @LeenShamsh September 26, 2012
kakak penyayang ni nanti alisha ni manisnyeee buat kat ibu mcm tu ;)
Unknown Unknown September 26, 2012
penerapan yg bagus.. mmg perlu ajar anak berkasih syg.. kiss sblm tido mmg wajib.. say gud nite dan Assalammualaikum.. baca doa pun kena juga.. :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 26, 2012
bgus Alisha nie.. kecik2 dh pndai take care ibu die, hehe..
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan September 26, 2012
alisha dah boleh jaga akak dah ni :)
Miss N™ Miss N™ September 26, 2012
sweet je alisha..esok de adik boleh dia sapu2 bedak dekat adik lak.. :)
Puan Kutu Puan Kutu September 26, 2012
anak dara nie dh boleh bela ibu dah,jaga adik nti msti lg pandai.hehe
aziazib aziazib September 26, 2012
kalau sofea dia suka buat cmtu kat patung-patung dia.. hi3...cutela budak2 ni kan..
Mommy_ima Mommy_ima September 27, 2012
masa alisha baby, ibu uruskan alisha..alisha skg pula dah pandai menguruskan ibu dia.. :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 27, 2012
hihihi...kak ina ibaratkan jer la kak ina kat spa masa time alisha buat tu.....nanti boleh buka spa la alisha
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty September 27, 2012
samalah mcm merah tiap kali tido mesti "mummy nak picit"bukan beriyapun picit letak tangan kat perutke kaki dia jer..belah kiri nurul plak sofia.nak berpegang jugak..hubby gak yang kesian tunggu turn.hahaha mcm nielah dah anak2.kalau anak kena menuntut lebih nie.hahahaha
9n0L4 9n0L4 October 22, 2012
jgn dilayan sampai mate betul² terpejam sudah la ye ina. nnt burn pulak turn die disapu. hihi.